Bayanlar merhaba suan oğlum 4 buçuk aylık. Bazen sütüm cok doluyor kıyafetlerime kadar akıyor. Bazen bebeğimi kaynanama bırakıyorum işim çıktığında acıkıyor vs hiç pompam yok almak istiyorum bebeğimi bıraktığımda anneme sütümü sağıp vermek amaçlı. Yani sürekli kullanım değilde işim çıktığında sütüm fazla dolduğunda boşaltmak amaçlı falan kullanmak istiyorum. El ile sağım yapamıyorum.. sizce manuel mi almak daha mantıklı bu durumda yoksa elektrikli mi?