Ben iki ay önce dogum yaptim ve hamileligmde tüylenme sorunu yasadim göbegimde bile tüy cikiyordu ve tüylerim kalinladmaya basladi koltuk altimi normalde agdayla alirdim hamile kalmadan önce simdi agda cekmiyor kalin kökleri oldu diye basina böyle bisey gelen varmi nasil kurtuöacagim ben bundan agda yapmak istiyorum tekrar ama cekmiyor tüyleri bende mecbur jilet yapmak zorunda kaliyor böylece daha cok kalinlasiyor ne yapacagim bilemedim bi önerisi olan varmi 😥