SEDANURRRR Çok iyi bilirim o ıkınmaları. Bende post açmıştım ilk zamanlar. Bebeğim kollarını kaldıra kaldıra ıkınıyordu. En son kendisini uyandırıyordu. Bizim sebebimiz gazdı çok gazlı bir bebeğim var ve 5 ay 18 günlük hala gazı var. Şu an uykularında ıkınmıyor fakat gecede 7 8 kere gazı olunca ağlaya ağlaya uyanıyor. Gündüz kaka yapana kadar ıkınıyor. Umarım bizim kadar uzun sürmez. ☺️