Pandemi öncesi evimize çok yakın ve 7/24 nöbetçi çocuk hekimi var diye Özel Kocaeli Hastanesi’ne Yusuf Kuşdal a gidiyorduk.çok güleryüzlü ve ilgiliydi fakat bir şey sorduğunuzda dönmesi uzun bir zaman alabiliyordu yoğunluktan ötürü.
Pandemi başladığından beri Mehmet Suat Gürkan’a götürüyoruz biz kızımızı.Çarşı tarafında özel kliniği var.Hastane ortamına da sokmamış oluyoruz böylece.
İletişimi harika,hızlı bir şekilde ses kaydı atarak dönüyor.En ufak bir şeyde tahlil isteyen doktorlardan değil,önce bir izliyor gidişatı.Aynı zamanda çok kibar.Bir keresinde pazar günü kızım ateşli diye Kartepeden gelip kliniğini açtı bize ek ücret bile talep etmeden ki o an gözümüzün ücret görecek hali de yoktu yüksek ateşten..çok seviyoruz biz kendisini kısaca.