Milena11 Deletedmom_14 merhaba sebzeleri buhardamı pişirdiniz peki birde çatalla ezip mi verdiniz yoksa püre mi
Deletedmom_14 Milena11 evet hep buharda haşlıyorum. İlk tadımlarda çatalla ezip verdim ama biraz zorlandı sonrasında blender kullanmaya başladım. Pütürlü yemek istemedi benim kız🤷🏻♀️
Milena11 Deletedmom_14 anladım biraz ufak başlayacağım için pütürlü alabilir mi alamaz mı onu düşünüyorum. Blender ilerde sıkıntı oluyor ama yutamazsa da yapcak bişe yok🤷♀️
Deletedmom_14 Milena11 siz de önce çatalla ezip verin, biraz anne sütü ya da suyla kıvam verin. Baktınız yiyo öyle devam edersiniz, bebişiniz sizi yönlendirir.
Milena11 Deletedmom_14 evet evet inşallah yer ya ben homini gırtlak yemişim ne bulsam 😅 oğlumda her uyu bana benzedi inşallah yeme işi de benzer
Deletedmom_14 Milena11 ay inş benzesin size😊benim kız nazlı biraz, hala bazen açmıyo ağzını sımsıkı kapatıyo pek iştahlı değil😄
Milena11 Deletedmom_14 annem der gözümün içine bakardın dha 4 aylıkken annemin kucağında şap diye tabağı tutup kafamı sokmuşum 😅 anlamamışlar elimden şapır şupur yalamışım yemeye çalışmışım yemeği😅