Çok özür dileyerek söylüyorum eşiniz bir hödük… Tabii ki emzirme sonrası sarkma oluyor çünkü kaç ay boyunca çeke çeke emiyor çocuk. Emzirme sonlandırılınca benimkilerde azda olsa toparlanma oldu ama asla emzirme öncesi gibi olacağını sanmıyorum. Ağlamayın lütfen, göğüslerinizle bebeğinize hayat verdiğiniz için hem kendinizle hem göğüslerinizle gurur duyun🌸