22 aylık oğlum her ay 2 kez hasta olur. Alerji ve immunoloji bölümünde takipteyiz. Şimdi de orta kulak iltihaplanması oldu. Bugun öğle uykusundan ağlayarak uyandı kulağını tutuyordu hemen doktora götündüm ve orta kulak iltihaplanması dedi. Antibiyotik basladık. Bu arada her hastalığımızı cok şükür antibiyotiksiz atlatıyorduk. Sadece hava veriyorduk cok kötü olursa. Bu sefer kulak olunca hemen basladık. Basına gelen varmı? Tedavi edilmezse işitme kaybına kadar gidiyor diyorlar korktum. Bilgisi olan varsa yazabilirmi