Oglumunannesiyim 😂😂 kızlar oğlum 2 aylık TV ye bakıyor kafasını ceviriyom donuyi bakiyo ısrarla baktirmiyom tabiki kapatıyoruz TV yi sizin bebişler de böyle mi aranızda TV baktiran varmı 🙄😅🌸
Dgnwgmsm Oglumunannesiyim Benim kızım da 2 aylık ve bakmak istiyor ama ben hiç açmıyorum renkler dikkatini çekiyor elbette bakmak ister ama kesinlikle izletmemek gerek.
BuglemKaan Oglumunannesiyim hahah benimkide aynı şekilde tw nerdeyse bi şekilde qörüyo takip ediyo 😃 asla izletmem diyodum ama doqunca işler deqişyo 😃
serhattt Oglumunannesiyim evet bakar ışık var renkler var kim olsa bakar koskoca ekrana ama çok çok zararlı kim ne derse desin malesef . benim oğlum 1 yaşında ciddi ciddi TV açmıyorum evde kimse inanmaz ama gerçekten gerek yok ve şuan konuşmaya başladı çok etkisi olduğunu düşünüyorum
2oglananasi Oglumunannesiyim 2 aylik tv izleten de yoktur heralde diye düşünüyorum her bebek bakar yoksa ışığa