Malesef her yerde sut sagmaba izin verilmiyor sagmak icinde yer yok zaten kanunu var emzirme odasi olmasi icin calisan sayisiyla alakali sgk nin sitesinden okumustum bendede ayni dert var malesef cok azaldi kzim 11 aya gidecek mama meme gittik hep suanda iki uc gundur emmiyor allah yardimciniz olsu. Sizinde