Eternalove Almanyada sağlıkçı olan var mı? Eşim çok istiyor, yeni yasayla sağlıkçı alımı varmış. Yanlış bir karar vermek istemiyorum ama kızımın geleceği içinde düşünmüyor değilim. Şartlar hakkında bilgilendirilirsem çok sevinirim 🥺
Guzelkizimbenim Eternalove kuzenim hemşire sabah 6 da ise gidiyor 8 saat çalışma ama maaş oranın şartlarına göre baya az en düşük sağlıkçılar alıyormuş öyle anlatmisti
Asel0309m Eternalove almanyada hemşirelik bence zor ve aldıkları para az daha fazlasını hakediyorlar çünkü herşeyi onlar yapıyor. Türkiye’de hasta bakıcının yaptığı her işi yapıyorlar ama ne olursa olsun çocukların geleceği için gelebiliyorsanız gelin
adanur Eternalove eşim değil ama ben sağlıkçıyım. Bi ara bizimde düşüncemiz vardı ama kızımdan dolayı vazgeçti. Aile birleşme olayı 1-2 yılı buluyormuş ve kızım çok küçüktü ki halaa 6 aylık. Onun dışında maaş bana çok çok az gelmişti
Guzelkizimbenim Eternalove o kadar bilmiyorum ama az aldığını söyler kiralarda baya pahalı orda ev sıkıntınız yoksa kira odemicekseniz tek kişi olabilir ama diğer türlü sadece geçinirsiniz birikim zor
Aysehris Sağlıkçılarda orta düzeyde para alıyor sizde çalışacaksanız iyi ama tek maaşla geçim sıkıntısı yaşamazsınız ama birikimde yapamazsınız
Eternalove Aysehris bende hemşireyim ama 1 yaşında kızımız var en azından bir süre çalışamam diye düşünüyorum
Aysehris Eternalove devlette değilseniz deneyin ben almanyada yaşıyorum küçük bebeğim olduğu için çalışamıyorum tek maaş yetiyor ama kenara bişey atılmıyo şimdilik
Cancansmom Eternalove Almanya’da hemşirelik Türkiye’dekindan biraz farkli. Epey ağır işler yapıyorlar, hasta bakicilarin yaptığı isler gibi. Bunu da aklinizda bulundurun.
Eternalove Cancansmom 36 saat kesintisiz nöbet tutturup ertesi günde çalışacak kadar ağır koşulları yoktur herhalde 😁 yada 10 saat kesintisiz ameliyatta kalmak gibi
canslara Eternalove tabiki varrr:( alt değiştirmek var. yemek yedirmek var burnunu silmek duş aldırmak var var oğlu varr ahh ahh bilmediğiniz görmediğiniz şey hakkında ne kolay düşüncelere sahipsini canlarım denemeye değerrr😁🙃😉😉😉
Aysehris Ben doğum yaptığımda hemşireler çarşafımı değiştiriyodu yemeğimi onlar getirip götürüyordu hasta bakıcı yok hemşireler bu tarz görevleri yapıyo