Melisasbasi Kızlar kızım 15 aylık ve parmak ucunda yürüyor 😔 ne yapsam düzelir ayakkabıyla da parmak ucunda yürümeye çalışıyor
Bebekbukimsoylebana Melisasbasi canim ne gerek var buna canınızı sıkıyorsun ya. Benim kızım da balerin gibiydi 2 yasinda doğru unutu giti lütfen üzülmeyin keyfinize bakın bu bir sorun değil gayet normal 15 aylık daha kuzu 💞
ikizlerinannesi2985 Melisasbasi benim kızımda biraz parmak ucuyla basıyordu. Doktor takip edin, eğer arada sıradaysa sorun yok ama sürekli basarsa fizik tedaviye göndereceğim sizi demişti. Fiziğe yönlendirirler büyük ihtimal
Nltka Melisasbasi 2 yaşına kadar parmak ucuna basma eğilimi olabilir demişti doktorumuz . Ayak bağlarını muhakkak gösterin . Oğlumda parmak ucuna basıyordu . Doktor sorun yok ayaklarında keyfi basıyor demişti
EsnadinAnnesi Yürüteçe koyduysanız onda olmuştur. Doktorunuza belirtin fizik tedaviye yollayacak muhtemelen