Duyguklyc Merhaba ilk dogumumu memorıalde yaptım biraz yuklu bı mıktar ödedık simdi özel saglık sıgortası yaptırmak ıstıyorum 2. Bebiş için bilgisi olan varmı bu sigorta herseyı karsılıyormu ? Dogum muayne vs
Prensescim Duyguklyc KUVEUTTURK KATILIM BANKALARININ ŞBESİNE GİDİN ORADA KATILIM SAĞLIK YAPTIMAK İSTİEĞİNİzi söyleyin şahsen ben de Kayseri memialda doğurdum ve ücret ödemedim memnunun