Annelerim kızım 21 aylık emmeyi bıraktırmak istiyorum ama bir sorunum var. Bu hanım okşayarak, mıncıklayarak uyuyor başka hiç bi türlü uyumuyor. Bu durumu yaşayıp emmeyi bıraktıranlar bana tecrübelerini anlatabilirler mi? Ya da önerisi olanlar var mı?