Arkadaşlar oğlum 2.5 yaşında. Lazımlığa alıştı 3 hafta oldu. Pazartesi uçağa bineceğiz lazımlığı yanımda mi taşıyacağım oradaki tuvaletleri kullanmasını istemiyorum. Aslında alaturka tuvalete yapmayı biliyor ama ızmir havaalanında var mi emin değilim. Ne yapayım?