Iyi akşamlar annelerim 4 ay 6 günlük bi bebeğim var süt alerjisi varmış pazartesinden beri diyette girdim zaten doğduğundan beri meme reddimiz var ama şu son 2 haftadır çıldırmak üzereyim hiç bi şekild e memeyi aldıramıyorum ayakta yatakta herşeyi deniyorum doktor mama yazmadı 1 ay sonra gel dedi ve bebeğim sürekli huzursuz diyet yapınca bu huzursuzluk emmemezlik geçermi emzirmeyi çok istiyorum napmam lazim