Türkiyede var mı bilmiyorum ama tek içimlik hazır mamalarda oluyor bizim burda mesela hipp 1 kullanıyorum diyelim hazır yapılmış küçük şişede hipp 1 oluyor 6 lı soda paketi gibi alıyosnn evden çıkarken yanına 2 tane falan heryer Restaurant falan dolu zaten bebeğin acıkınca veriyorsn biiyere diyosn mikrodalgada az bi ılıtırmısınız mamayı diye sonra paketinden çıkarıp biberona döküp veriyosn 😋 ama yoksa öyle mamalar normal toz mama kaynamış ılımış termos da su alın yanınıza açıkırsa yapar hemen biberonla verirsiniz... Yada sütünüz sağıp yanınıza alırsınız ama o da oda sıcaklığında 3 saati geçmemeli bozuluyor ki malum havalarda sıcak en iyisi mama vermek bence 🤷♀️