Naciyeylmz ben sütü pişirdikten sonra soğumaya bırakıyorum daha sonra serçe parmağımla bakıyorum eğer yakmıyorsa parmağımı yoğurdunu ekleyip bir iki tur karıştırıyorum sonra kavanozlara paylaştırıyorum kavanozların ağzına peçete kapattık kapaklarını kapatıyorum bu arada fırını mı ılıtıyorum ekimi yakmayan sıcaklıkla olunca fırının içi fırın teli üzerine koyuyorum kavanozları 6 saat sonunda dolaba koyuyorum yemeye haZır hale gelince hepsinin üzerindeki paçeteleri alıyorum çokta güzel tutuyor tekrar kaynatsanız mayalasanızda olmaz onu başka şekilde değerlendirebilirsiniz peynir yağın mesela