16 aylık bebeğim ve biz ailecek covid olduk. Genelde bebekler yetişkinlere göre hafif geçiriyor deniyordu ama bizde tam tersi oldu :( bitmeyen öksürük ve sürekli yoklayan bir ateş var. Sizler neler yaptınız hafifletmek için? Çok korkuyorum 😢 ne olur ne olmaz diye doktora da götürdük bu hastalık böyle vercek bi ilaç yok diyip gönderdiler.