Gercekten bıktım trendyoldan. Her yerde ama her yerde karşıma çıkmasından her oyun tv uygulama arası reklamlardan. Yetmezmiş gibi tvde suan yüzkere arka arkaya oynatildu aynı reklam nedir bu dayatma ya tamm alıyoruz yeterince kazandığına da eminim ama yeter gerçekten böyle düşünen bi ben miyim ya… Bununla ilgili hangi mecralara şikayet etmek gerekir. Onlar bıkmadı bende bikmicam gerekirse her gun şikayet birakicam.