Merhaba bebeğim 3 aylık inek sütü ve yumurta alerjisi var. Mama ve anne sütü besleniyor. Ben bunları yemiyorum. Mama olarak aptamil kullanıyordum ama alerji çıkınca doktorumuz golden goat verdi. Bir aydır kullanıyoruz çok kabız yapıyor. Sizler neler kullanıyorsunuz?