Arkadaşlar burda çok görüyorum, yok bebeğimi 2 saat sallıyorum uyumuyor, gece 40 defa kalkıyor, gündüz uyumuyor, bensiz uyumuyor, ayağımdan indirdiğim an uyaniyor, meme ağzından çıkınca uyanıyor vs vs bu böyle uzar gider. Çok merak ediyorum Türk annelerden başka bebeğini ayağında sallayarak uyutan var mı. Çocuğu sersemletip sersemletip uyumuyoo diye çocuğa söylenmekte ayrı mantıksız. Benim cocugumda ilk 4 ay kolikti. Ama hiç bir şekilde ayakta sallamak gibi 100 yıl öncesine ait bir yöntemle çocuk uyutmaya çalışmadim. Sallayarak uyutmak, memede uyutmak gibi yöntemlerle çocuk uyutmaya devam ederseniz daha çok uykusuzluk Çekersiniz. Yok gece beslenmesini kes, yok uyumadan önce mama ver gibi fikirlere de aldanmayın boşuna.