Kızlar bebeğim uyurken bile gaz sancısı çekiyor. 34 artı 6 da doğdu. Şu an 23 günlük. Yapmadığım şey kalmadı masaj kiraz pratiği ama geçmiyor. Emzirdikten sonra gazını da çıkarıyorum. Biogaia verdi doktor daha küçük diye başka bir şey vermedi. Karnı çok sert gazdan dolayı. Ne yapacağımı şaşırdım