HurremSultan Ağda da canım çok aciyo kendim yapmaya cesaret edemiyor aranızda ağda öncesi uyuşturucu krem kullanan varmi varsa ne kadar ise yarıyor????marka vs nedir????
Seatib HurremSultan inanır mısın hiç gerek yok böyle şeylere. Ben çok korkardım tenim çok hassas. Doğumdan önce korka korka gittim mecburi olarak iyi bir kuaföre denk gelirsen anlık bir acıma oluyor sonra uyuşuyor hemen. Şimdi kendim gidiyorum artık. O kadar rahatmış ki ağda
Mlkko HurremSultan anestol kullananları duydum ama yağlı bir krem yanıklara kullanıyorum. ağda nasıl yapılır bilemiyorum ihtiyacım olmadığı için gerisini kurcalamadım bir araştırın isterseniz
Tiredmother HurremSultan krem bilmiyorum ama ben lazer olurken canım acıdığı için uyuşturucu sprey almıştım
HurremSultan Birsorumolacak emla evet Bende duydum peki kendiniz denedinizmi yada deneyenler görüşünü soyledimi
HurremSultan Birsorumolacak madem eczanede çalışıyosunuz bi sorum daha olucak😂anestol pomad hakkında bilginiz varmi
ikiprensannesi_gul HurremSultan ben emla kullanıyodum o zamanlar artık lazer yapıyorum. Emla çok etkili bir krem hatta bazı eczaneler vermiyo diye duydum artık
HurremSultan ikiprensannesi_gul hadi ya pahalı bide emla yeni bi krem duydum anestol pomad diye hem reçeteli hemde ucuz onu almayı dusunuyorum
Birsorumolacak HurremSultan anestol pomad genelde yara ve yanıklarda ki ağrıyı , batma hissini almak İçin kullanılır . Anestezi (uyusturucu ) krem o da evet , ama emla krem direk epilasyon için tasarlanmış denilebilir