2 gündür bende de aynı durum bu zamana kadar çok akıllı bi bebekti, cok gazı oldu ama hiç bu kadar ağlamadı. 3 ay 3 haftalık şuan sanırım 4. Ay atağı bu🤦🏽♀️ Ne kucakta ne yatakta ne ana kucağında! Uyumadığı sürece tüm ilgiyi kendisinde istyor dikkatni çekmeyi bir an başaramazsam basıyor ağıtı😢😢