Göğüs Kalkan’ı kullanmalısın bence benim de yaraydı 25günlük bebeğim şuan daha rahat emziriorum çok muhteşem bişi kremini sür Kalkan’ı tak akan sütlerinde Kalkanın içine dolacak kıyafetlerini mahvetmemiş olacaksın veeee kesinlikle göğüs pedi kullanma ben çok pişmanım yarayı daha da beter yapıo