Arkadaşlar 12 günlük anneyim bebeğim göğüs ucu olmadan emmiyor, hem göğüs ucu ile hemde biberona sağıp veriyorum. Çok üzülüyorum bebeğim sütümü az emecek diye bazı arkadaşlarım göğüs ucu ile uzun zaman emzirdiğini söylüyor sizlerde uç la emzirdiniz mi ? Emzirdiyseniz sorun yaşadınız mı