Ebesra ayyy bizdede aynı sorun var 21 aylik bir veya iki kere minibüse bindim yarım saatlik mesafe kendi üstü benim üstüm komple batacak kadar kusuyorr daha önce olmuyordu 1 yaşından sonra basladi gerçekten hicbiryere kendi arabamiz olmadan gidemiyorum ondada babasını bekliyorum mecburr 🤦🏻♀️ bir şurup vermişti eczane pek bir işe yaramadı yani bazen düşünüyorum ayyy bu iş hiç geçmezse ben hicbirsey yapamicam evladimla bir yerlere gidip🤦🏻♀️