Expresso canım benimkide gazını çıkartmıyordu ve kalasını zor yapıyordu sabah yarım kaşığı zeytinyağı veriyorum akşamda biogaia damla kullanıyorum biraz hafifledi yeni başladım zamanla düzene gireceğinş düşünüyorum böyle devam edersen doktoruna sor sende bir dene derim