Bebeğim 26 günlük. Bu güne kadar asla 2 saati geçirmedim hep alarm kurdum zorla uyandırdım emzirdim. 1 aylık olduktan sonra da bu şekilde mi olmalı ? Geceleri zorla uyandırıyorum 2 saat olunca. 1 aylık olduktan sonrada uyandırmalı mıyım yoksa 3 4 saati bulabilir mi arası kendisi uyanmazsa ?