Melllisa bukaga ayy dimi bacım koca kız oldu artık yedirmiyim zaten gün içinde herşeyi yedirmeye çalışıyorum bide gece hazırlıyorum azıcık emiyor atıyor biberonu demek ki karnı tok oluyor
Melllisa brnykt valla bacım devamı gelir mi bilmem ama dün gece 10 aydır yaşadığım en güzel geceydi resmen uzun uzun rüya gördüm aylar sonra 😂😂 işin espirisi bi yana artık kesiyorum tamamen çünkü zaten uyanıyor verince istemiyor 🙊😕
ObirAnnnee Melllisa Yok vermenize gerek yok artık biliyor açlığı. Hatta bir çok doktor uyumadan 1 2 saat önce yemek kesilmeli diyor rahat uyumasi için ☺️
biradamavisi Melllisa ne güzel valla bizimki de kulak iltihabı oldu ANtibiyotik veriyorum ama yok hala uyku yok hep ağlıyor. 10. Ayda uyanmaması normal bence ya. Bizimki bile bi ara 6-7 saat uyanmazdı keşke o günlere geri dönsek diyorum 😢
Melllisa biradamavisi bana da önce başka yazdı çocuk gece inliyordu sonra kontrole gittim daha güçlü bişey yazdı şuan iyi gibi kaç aylık uyumuyor ay bilmiyorum ki vallahi 1 günü 1 gününe uymuyor çocukların haklısın bacım 🥴🥴🥴
bikerem Melllisa ne guzel gece beslenmesini kesiyor,insallah devami gelir. Oglum da 6 aylikken kesti gece beslenmesini ve sabaha kadar deliksiz uyur. Tabi arada cok nadir uyandigi olur. Bu firsat bence kesebilirsiniz
elisasibel Melllisa Uyurken biberonla verebilirsiniz mama yada emzirebilirsiniz uyurkende içiyorlar ama ac kalsa uyanır büyük ihtimalle