yigitinaannesii Selam kızlar, Yiğenime hediye almak istiyorum ama çok kararsız kaldım. Sizin beğendiğiniz yılbaşı elbiseleri veya kostümleri var mı? Ben bunu çok beğendim sizce almalı mıyım? https://resimyukle.io/r/clgXgtFLrP
Melikeeeecansuu yigitinaannesii çok guzel bnce almalısın😍 ama yuksek fıyatlı bırsey Alma birkere gıyıcek seneye belkı olmaz yınede senın kararında
Elizan-Evimizin-Cicegi- yigitinaannesii çok güzel canım bence almalısın 😊site linkini de paylaşabilir misin 😊
yigitinaannesii Keskeuyusamm Trendyolda canım mağaza linki göndereyim bak istersen https://ty.gl/qoyjvyho8j
Melikeeeecansuu yigitinaannesii https://ty.gl/2ysw2u9lev buda güzel ben ogluma alıcaktım erkek olanını. Yılbası çekımı yaptırınca orda gıydı oyuzden almadım
Evsaanne https://ty.gl/66qzcf7jxf canım bence bu daha güzel içine siyah sade bir bady fiyatı da gayet uygun 🥰