Bu hafta komple huy değiştirdi ya.emzikle uyuyan bebek memede uyumaya başladı. Emziği ağzına verdğm anda çığlığı basıyor. Max 5 dk emen bebek 1 saat memede kalabiliyor bide tişörtümü sıkı sıkı tutuyo.bi tuhaf hallerde.beni yoruyo çok:( halbuki ne güzel düzenli gündüz uykularımız vardı.gece uykusu düzenli allahtan ona bişi olmadı.ama gece uykusuna geçirene kadar 1-2 saatimi alıyor.