Mihranimmm Çorbayı ölsem yediremiyorum. Akşam yemeğine yaptım yemedi, 2 tane kofte yedi yeterli gelir mi bilemedim
tenceretavakuskana Mihranimmm bı sure sonra sındırım bozuklugu oluyo sıkca kabızlık yasıyolar kızımda oyleydı sukur cozduk aklı erdıkce ama o yaslarda cıdden yedıremıyorm cok zordu tatlı sevıyosa hosaf gbı seylerı deneyın corbayıda odullendırın alısana kadar bı sure
Morfrenk Mihranimmm şu hüpletmeli mama paketlerinin içine koyunca da mı yemiyor 🤪 migrosta falan satılıyor yani kapağı açıp içine çeke çeke yiyor bebeler. Onları yıkayıp tekrar kullanabiliyorsunuz
Prensesim-ipek Mihranimmm ya benimde aynı 19 aylık eskiden yerdi sıvı tarzda şimdi bir kaşık alıp bırakıyor asla sulu çorba muhallebi tarzı yemiyor ve karnı doymuyor niye böyle oldu bilmiyorum yediği şeyde yok az az tirtikliyor o kadar yine bı çorba içirip doydu diyordum ama şimdi oda yok çok üzülüyorum bende 😔
Mihranimmm tenceretavakuskana aslında kabiz değil ama nedense yemeye dirençli. Köfteyi de zorla yedirdim yarısı yere yarısı ağzına işte ne kadar yediyse
ENA Kuzum 2 yaş sendromunda olduğu için sana inat yemiyor da olabilir. Hiç ısrar etme. Bebeğin kendi rüştünü ispat etme derdinde. Önüne koy, kendi ne isterse yesin, sen yedirmek istedikçe inatla yemez. Benim bebeğimde öyle çünkü bu aralar.