kizlar 35 haftalık doğum yaptim pazar günü. Bebeğime doğduğunda ciğer geliştirici vurulmuş. suan entube ama cihaz ayarları gun gun düşüyor dedi doktor. bugün gittim cihazı çıkarmamışlar henüz bebek kendini salıyor uyanmıyor biraz daha düzelince çıkarıp burnundan vericez dedi. ne zaman çıkar bu çocuk kuvezde icim parçalanıyor. eve geliyorum hersey anlamsız bisey yapasım gelmiyor sürekli onu düşünüyorum