Evim merkezi sistem yerden ısıtmalı iki gündür yerler ısınmıyor sıcak su akıyor falat yerler buz hava vardır dedik aldık havasını ama yine olmadı açtık kapattık yine olmadı kombi harlıyor çalışıyor suyu azalmıştır dedik onuda yaptık tık yok neden olur ki böyle