Hanımlar merhaba 2 ay 12 günlük bebeğim var anne sütü alıyor sadece akşam 10 , 10 buçuk arası 1 kere 90 cc mama veriyordum sütüm geceden akşama kadar felan anca yetiyordu azalınca ağlıyordu o yüzden 10larda veriyordum öyle de rahat uyuyordu tok olunca. ama aile hekimimiz mamayı kestirdi sadece anne sütü alsın mamayı kes ondan dedi bebeğim 6 kilo sizce ne yapmalıyım akşamları 1 kere versem mi yine ya da ccyi mi düşürsem versem ya da vermesem kafam karışık vallahi ya. Beni en iyi analar anlar dedim buraya yazı verdim😂