Mucizemsin21 Kızlar bacaklarını kıpırdattıkça ağlıyor bugün ikindin olduk bu normal mi kaç gün böyle ağlar ateşi yok şimdilik çok şükür ama mecbur calpol verdim ağrısı çok diye 🥺
Mucizemsin21 ElaZeyAras 2. Ay aşımızda ateş olmuştu ama bunda çok ağlıyor ya bacakları acıyor belliki kıpırdatmaya gelmiyor altını değişemedim korkumdan ağrı kesici verdim uyuttum zar zor 🥺
Mucizemsin21 ElaZeyAras inşALLAH geçer canım ağrı kesici verdşm ama hala aynı 🥺umarım sizde sorun olmaz ateş huzursuzluk filan bizimkide geçet bian önce inşALLAH 🥺
Mlkhrn Mucizemsin21 bizim de bacağın birinde aşı yerinde sertlik ve morluk olmuştu. Galiba ilk aşıyı vurduktan sonra ağlarken ikinciyi yapmaktan kaynaklı. Çünkü kendini kasmıştı ve o şekilde ikinci aşı yapıldı. Belki sizin bebişte de benzer bir durum olmuştur