1ana_2evlat Canim benim o kadar iyi anlıyorum ki seni korkma . 20ustu risk demişti doktor ve değerimiz 18 di özel hastane olduğu için yatırdılar.bebegim 5aylik şimdi. Muayene 150 yatış 500 falandi eğer maddi olarak imkanınız varsa özele gidin yatırsinlar. Ama devlet hastanesi yatirmadigina göre korkulacak bir şey yok demekki . Emiyorsa gırtlağına bak yutuyor mu emzik mi yapti diye. Annesi uyanıkken hep emzir teklif et. Gece de 1bucuk saatte bir emzir. Sarılık olan bebek çok zor uyanır uyandırmak için üzerini incelt, ayak altı ile oyna, konuş dokun, altını aç . Emerken de daima ayak altiyla oyna aktif kalsın. Eğer 1 saatten önce uyandırıp emzirmeye çalışırsan uykusunu hiç alamamış olur çok az emip uyur
Ha bir de mavi ışın 15 ve üzerine etki ediyormuş.doktor sütünün yeterli olup olmadığını sorduysa veya yettiğini biliyorsa gerek duymamistr korkma canım geçecek. Coook ağlamıştım hele hastanede yatınca lohusalık ve yeni anne olmakla alakalı çok kişiye oluyo geçip gidecek. Bak 5 aylık olduk bile