Kızlar , whatsabıma biri erişmiş kim bilmiyorum göstermiyor kim olduğunu . cihaz bağla kısmından çıkış yaptım sildim tekrar yükledim Qr kodumu değiştirdim . Bir de iki adımlı doğrulama yaparak şifre koydum . Dün gün boyu 5 kere fln farklı zamanlarda o koyduğum şifreyi girmemi istedi whatsap . Girdim o şekilde açıldı . Bugün hiç sormadı şifre . Biri erişmeye çalışınca mı geldi o şifre ekranı ? Yoksa normal mi ara ara soruyor mu o kodu ? Bugün niye hiç sormadı bilemedim . İki adımlı doğrulama yapan bilgi verebilir mi ? Tşk