Neslimm doğum yaptığım hastane Aptamil markasını aldırmıştı bebek maması olarak, 24 saat geçmeden başka bir hastaneye nakil oldu kızım orada da sma kullandırdılar. elimizde kalan Aptamil marka mamayı kullandığım da hem çok fazla kusuyordu hem de kakasını zorlanarak yapıyordu o yüzden tekrar sma ya döndük gayette memnunum. 43 günlük kızım ve şimdilik kilo alımında bir sorun da yok