Sfanr Arkadaşlar bebeğim devam sütü alıyor hipp pirinç unuyla haziliyop bibor da vermek istiyorum 120 CC mama içiyor normlade 2 60 ölçeklee mama ve su yapıyorum içerinde pirinç unu ne kadar koymaliyim
Gokcenada Sfanr merhaba bende bebeğime hipp maması alıp başlamıştım v üzerinde yazan tarife göre yapınca çok yoğun kıvamlı olmuştu ben kendim göz kararı yapmıştım bence siz de kıvamına bakarak yapın
Gokcenada Sfanr bence bir ölçek koyun kıvamına bakın verilen tariflerle koyu oluyor çünkü ben tabakta muhallebi kıvamında yapmıştım ama ona rağmen ölçüye göre çok koyuydu azaltmıştım
Sfanr Gokcenada bir ölçek mama bir ölçek pirinç unu yapsam olurmiki iki ölçek mama yapıyorum nornlde bir ölçeği pirinç unu bir ölçeği mama
Sfanr Gokcenada evet 60 CC olcekle mama 60 CC de pirinç unu 120 CC ılık suyla yaptım tam biberon maması kivamnda oldu