Oldugugibibiri bebeginizi en iyi siz tanirsiniz, en cok siz düşünür, en cok siz seversiniz fakat nolur kundaga alistirin yuz ustu uyutmamayi tercih edin. Ani bebek olumlerinin en buyuk kaynagi bu, normal aldigi nefesi yuz ustu pozisyonda alamiyor. Benim bebegim de kundak hic sevmedi, yaptirmadi ama hep cok korktum. Bebeklerini bu yuzden kaybeden anneleri gordum, dinledim. Pskolojinizi bozmak degil niyetim, ne olur yanlis anlamayin ben sadece uyarmak istiyorum. Gorunce soylemeden duramiyorum. Ben yurt disinda yasiyorum turkce adini bilmiyorum ama ingilizce adi SIDS bir bakin internetten. Bizim hastaneden eve gelirken hemsirelerimizin, ebelerimizin en cok uyardigi konu bu. Eger soylemeseydim rahat edemezdim kusuruma bakmayin lutfen 🙏🏻