Hanımlar merhaba, 1 hafta önce doğum yaptım, hastanede bişeyim yoktu, eve geldim başladı duygusallık. Hat safhada. Her şeye ağlıyorum.. eşimin babalık izni bitecek mesela buna da ağlıyorum. Yani böyle saçma şeyler düşünüyorum eşime bisey olursa bana bisey olursa onada ağlıyorum.. Lohusa depresyonu diyorlar, inş bi an once gecer