Sevdakargi Bebeğim bir ay 20 günlük beni beş dakka emiyor sonra ağlamaya başlıyor uyanıkken beni emmemek için de sürekli krize sokuyor kendini napicami bilmiyorum önerisi olan var mı
BENF Sevdakargi seni emmek istiyorsa demekki sana ihtiyacı var her ağlayan veya her memede duran bebek aç diye bişey yok . Gaz sancısı vardır midesinde sancı vardır büyüme atağı geçiriyordur veya malum sudan çıkmış balık gibi şuan bi boşlukta gibi hissediyor kendini duygusal ve psikolojik olarak sana 9 ay karnında durduğu annesinin kokusuna ihtiyacı olabilir .
MySunny Sevdakargi burun delikleri açıkmı kuzu, serum suyuyla enjektörle burnuna sıkıp temizliyor musun. Bilmiyorum gazı olan bebek, daha çok emmek ister ,meme de kalmak ister.ben 7 24 emzirerek 2 buçuk aylıkken kurtuldum gaz probleminden.
Sevdakargi Ardahsyn gaz damlası kullanıyorum sap simpleks diye fazla faydası yok kaka yaparken de zorlanıyor
Sevdakargi MySunny inşallah bizimde o aylarda biter gaz problemimiz burnu açık ama emerken elimi koysamda kapanıyor nefes tam alamıyor bazen orda
Mehmetmirza Sevdakargi ilaç verdi mi canım bizim bebekte çok fenaydı almadigim ilaç kalmadı en son biogaia aldım bir nebze fayda etti gibi