Umran_bkr Bebeğine baybay night uyku damlası kullanan var mı doğal diyorlar reklamlarda da gördüm arkadaşım önerdi merak ettim kullanan var mı
Tubaninincisi Bi ara 7 aylıkken bi kaç gece kullandım misler gibi uyudu bebeğim ben de dinlenmiş oldum sonra gerek kalmadı ama yine bebeğimle yorulup ikimizinde pili bittiğinde kullanırım kesinlikle devamlı olmamak kaydıyla
Tubaninincisi elifclkklp 6 damla kullandım her aya bir damla olacak diye araştırmıştım gece uykusuna geçmeden yarım saat önce verdim 15 dk da etkisini gösterdi