Uzayiko 1234___ o zaman siz açamazsınız kasayı. Ortak hesap olsa iki anahtar veriliyor siz kendi anahtarınızla tek başınıza veya eşiniz kendi anahtarı ile tek başına açabilir kasayı. Ama tek kişi adına olunca kasayı kim açtırmışsa o açabilir sadece
Metonunannesi 1234___ bir bankaci olarak cvp vereyim eğer kasa açılırken 2 kişi girilebilir diye acilsaydi sizde girebilirdiniz
Sgz 1234___ canım kasa eşim ve benim adıma öyle şunda bunda kalacak diye bir kural yok bizim ki bende eşim nerde oldugunu bile bilmiyor 😀
Kereminannesiii 1234___ Akbank’ta vardı bizimde ama açarken ortak açtık ikimizde gireceğiz diye. Hatta birimizden biri olmayınca diğeri girebilsin diye belirttik. İki anahtar verdiler
1234___ Kereminannesiii bende öyle istiyordum ama eşim olmuyor deyince kabul etmedim pazartesi günü gidip konuşacağız
Zzf 1234___ her banka aynı mı bilmem bizim iki anahtar var biri eşimde biri bende. Kasa ikimizin adına.