luna55 52 günlül bebeğim sürekli kaka yapıyı her yarım saatte bir nerdeyse kilo kaybı yaşamış bugğn tartıldık yemek yemiyo dokunmasam 7-8 saat aç.çok iştahlıydı 3 gündür böyle.yemyeşil kakası beni emdikten sonra kusuyo uzun uzun emmiyo mama veriyorum onuda istemiyo nesi var bu çocuğun ya doktor bağırsak enfeksiyonu yani ishal dedi kaka testlerimiz temiz çıktı ama doktora da pek güvenmedim ilaç falan vermedi herkes çok ehvam yaptığımı düşünüyo ses edemiyorum bi fikri olan varmı reflüden yeşil kaka olur mu
Leylazra luna55 İshal bebeklerde çok tehlikeli bir hastalıktır.Kilo kaybı,iştahsızlık gibi belirtiler önemli.Nasıl doktor bunlar anlamış değilim.İvedi şekilde başka bir doktora götür.
Halilbebek luna55 süt alerjisi olabilir mi yada ishalse ve çok ve kusmalıysa Rotavirusu olabilir mi Allah korusun. Benim bebeğinde öyleydi kalası kötü kokulu mu Benim oğlum 55 günlükken falan yakalandı doktor dedi bir şey çıkmaz ama yinede annesinin ici rahat etsin tahlil yapalım dedi ve Rotavisuru çıktı hastaneye yattık 5 gün
esra-m luna55 kina yesili kaka yapiyordu hep kusuyordu doktr idrar istedi bsy cikmadi reflü mamasi aldik o iyi geldi toparladik
luna55 Halilbebek test yapıldı negatif çıktı.kakada kan ve lökosit bakıldı onlarda negatif ama şuan çok uyuyo okadar zor uyandırdıkki bişeyler yesin diye
kokusudalin Biz bu sebepten hastanede yattık 2 aylıkken. Tedavi gördü ilk gittiğimiz doktor böyle yaptı duramadım tekrar götürdüm başka doktor hemen yatış verdi 2 hafta yatış verdiler. Tekrar götürün. Kakası yeşildi sonra sarı yeşil oldu sonra kırmızı kırmkzı beneklendi vucudu günah ya beklemeyin zaten sürekli tuvalet yaparak sıvı kaybediyor çocuk. Mesela ikinci gittiğimiz de bilinci kapanmıştı artık oğlumun sıvı kaybından. Gözlemleyin annesi sizsiniz siz daha iyi bilirsiniz iyiye gitmiyorsa beklemeyin lütfen
luna55 kokusudalin çok zor uyandırdım biraz önce 40-45 dk uğraştık heralde zar zor mama verdim.kakasının rengi sarıya döndü ama uyku beni çok korkuttu sizde de böylemi olmuştu
kokusudalin luna55 Evet doktora götürün lütfen rica ediyorum. İshal içinde gün içi 14 kez falan yapıyor diyin bari dikkate alsınlar. Uyandıramıyoruz sersem gibi diyin serum verseler yine toparlar o çocuk
kokusudalin luna55 Bu arada test sonucunda karaciğer enzimleri yüksek çıkmıştı ona da bir baktırın isterseniz
ikiprensannesii2 Ben bebekte ishalden çok korkarım bizim de böyle durum vardı süt alerjisi çıkmıştı mama, meme hiçbir şekilde kabul etmiyordu. İshal sürerse başka doktora götürün mutlaka sıvı kaybı olur vücudunda çok zor olur toparlaması
luna55 kokusudalin sabaha karşı götürdüm hastaneye hemen 2 serum taktılar sıvı azalmış birde bütün vucudu isilik gibi döküntüydü inek sütü alerjisi olduğunu düşündüler yatması gerekiyo 1 gece.çok teşekkür ederim uyarınız için
YaseminBS Gaita(kaka) örneği aldılar mı? Bence bulunduğunuz yerde tıp fakültesi çocuk acil varsa mutlaka oraya götürün. Biz de yaşadık, emzirebiliyorsanız bol emzirmeye çalışın.
luna55 YaseminBS aldılar sonuç temiz çıktı rota veya kan lokosit yok ama iştah yok yediremiyorum öğleden beri uyuyo zor uyandırıyorum