İkinci el Beko fırın aldım ama tablası dönmüyor oturtamadın falan dediler ondan değil baktık ki o dönen tabağı tutan üçlü aparat yok kadına sordum sadece çözdürdüm hatırlamıyorum dedi. Sormak istediğim bu şekil kullansam sıkıntı olur mu güzel çözdürüyor ısıtıyor bayisine göstereceğim yinede