Esmakorkmaz canım yapman gereken her şeyi yapmışsın. Gaz yapan şeyleri asla yeme, ikinizin de ayakları sıcak olsun, Şub simpleks 15 gün kullandın ise yaramadiysa nurse harweys kullanan da çok.ben sub simpleks kullandm. Şöyle bir şey var ama ne kadar gaz cikartsa da, ne kadar damla da versen diyette yapsan kimyon çayı da içsem gazlı bebeğin hala cikmamis gazı oluyor 😂😂 çabucak geçer inşallah. Günde 1 saat falan çekiyor sancı demiisiniz ya damla ve yaptklariniz ise yariyor demekki ,yoksa çok daha fazla ağlardı diye düşünüyorum.