UraSsmom kızım günde rahat 3 kez kaka yapıyor onun dışında ekstra çişli bezi de oluyor 2-3 kez. Gündüz çok fazla uyumasa da huysuzluk yapmıyor bakınıyor ama maşallah gece uykuları gayet güzel acıkıyor emince geri uyuyor hemen. Hatta geceleri gündüze göre daha iyi emiyor. Gündüz bazen emmek istemiyor ama mama denedim yok yani ne biberonla alıyor ne kaşıklı asla istemiyor geri çıkartıyor. Biberonla birazcık su vermeyi denedim istemiyor, kaşıkla suyu içiyor ama. Anladımki biberonu her türlü istemiyor. Kaşıkla su içiyor ama mama içmiyor, demekki mamayı hiç sevmedi. Yani çocuğu da neden zorla mamaya alıştırayım ki valla ne yapacağımı bilemedim. Hatta gece ennnn acıkarak uyandığı anda bile mama verdim o zaman bile almadı. Biraz iştahsız bir bebek demekki anlayamadım valla ya 😓